La Audiencia Nacional absuelve a los acusados de Causa Galiza y Ceivar

Galego 

A Audiência Nacional, a sucessora do TOP da ditadura fascista espanhola, emitiu hoje sentença absolutória das 12 pessoas ligadas á organizaçom política independentista Causa Galiza ou ao organismo anti-repressivo Ceivar encausadas pola “Operación Jaro”, também confirmando a condiçom legal de ambas entidades .

Desde La Comuna queremos congratular-nos pola notícia assim como felicitar a ambas organizaçons e ás 12 pessoas julgadas. Também denunciar a campanha da mídia burguesa para a criminalizaçom do independentismo galego assim como de qualquer grupo ou movimento político-social que desafie o regime de dominaçom burguês espanhol, cada dia mais repressivo e menos democrático. Esta sentença nom fai mais que confirmar o inverosímil das acusaçons, assim como da necessidade de manter certa aparência de neutralidade e legalidade por parte do tribunal de exceçom, assim como evitar um novo ridículo frente a umha nova sentença do Tribunal de Estrasburgo que revogasse esta decisom. Também demonstra a necessidade e efetividade da solidariedade popular contra a repressom política e o bom trabalho realizado polos advogados da defesa que desmontarom a estratégia da Fiscalia assim como dos testemunhos dos integrantes dos corpos repressivos. Porém, esta sentença nom deve fazer-nos esquecer que os tribunais espanhóis som um dos grandes piares das forças reacionárias do Estado espanhol. A justiça burguesa espanhola continua sendo umha instituiçom repressiva fundamental do regime do 78, peça fundamental para evitar qualquer mínima mudança progressista. Apesar disto, por umha vez, fixo-se algo de justiça com esta absolviçom depois de submeter a estes militantes e ativistas independentistas a um processo de criminalizaçom que lhes causou grandes prejuízos tanto psicológicos como económicos. Para finalizar, reiterar os parabéns a estas entidades e pessoas que recebem esta boa notícia, que também o é para o conjunto dos movimentos populares em qualquer ponto do Estado e do povo galego que ganhou, por direito próprio, um pequeno espaço de liberdade.

Castellano 

La Audiencia Nacional, sucesora del TOP de la dictadura fascista española, emitió hoy sentencia absolutoria de las 12 personas vinculadas a la organización política independentista Causa Galiza o al organismo antirrepresivo Ceivar encausadas por la “Operación Jaro”, también confirmando el status legal de ambas entidades .
Desde La Comuna queremos congratularnos por la noticia así como felicitar a ambas organizaciones y a las 12 personas juzgadas. También denunciar la campaña de los medios burgueses para la criminalización del independentismo gallego así como de cualquier grupo o movimiento político-social que desafie el régimen de dominación burgués español, cada día más represivo y menos democrático. Esta sentencia no hace más que confirmar lo inverosímil de las acusaciones, así como de la necesidad de mantener cierta apariencia de neutralidad y legalidad por parte del tribunal de excepción, así como evitar un nuevo ridículo frente a una nueva sentencia del Tribunal de Estrasburgo que revocase esta decisión. También demuestra la necesidad y efectividad de la solidaridad popular contra la represión política y el buen trabajo realizado por los abogados de la defensa que desmontaron la estrategia de la Fiscalía así como de los testimonios de los integrantes de los cuerpos represivos. Sin embargo, esta sentencia no debe hacernos olvidar que los tribunales españolea son uno de los grandes pilares de las fuerzas reaccionarias del Estado español. La justicia burguesa española continúa siendo una institución represiva fundamental del régimen del 78, pieza fundamental para evitar cualquier mínimo cambio progresista. A pesar de esto, por una vez, se hizo algo de justicia con esta absolución después de someter a estos militantes y activistas independentistas a un proceso de criminalización que les ocasionó grandes perjuicios tanto psicológicos como económicos. Para finalizar, reiterar las felicitaciones a estas entidades y personas que reciben esta buena noticia, que también lo es para el conjunto de los movimientos populares en cualquier punto del Estado y para el pueblo gallego que ganó, por derecho propio, un pequeño espacio de libertad.